OOR109’s 和訳blog

ONE OK ROCKの和訳をしています。転載不可

MY FIRST STORY lonely 和訳

Are you asking for that real answers to me

(君は僕に真の答えを尋ねているの?)
Are you waiting for the time to change again

(君はまた変わる時を待っているの?)

 

Oh my Baby
Do you love me?

(君は僕を愛してるの?)

where's it breaking your heart

(どこで君の心を痛めているの?)
Cause I want to love you all and stay away

(だって僕は全ての君を愛したくて離れたいから)

 

I don't want to live without you in here

(僕はここでは君なしでは行きたくない)

 

There's nothing left in me

(僕には何もない)
There's nothing waiting for you

(君を待っているものは何もない)
You can always just come back to me

(君はいつでも僕の元だけに戻れるよ)

 

I'm lonely lonely

(僕は孤独だよ)
Just stuck in my head

(僕の頭から離れない)
I'm lonely lonely

(僕は寂しいよ)
Don't leave me alone

(僕を一人にしないで)
I'm lonely lonely

(僕は一人だよ)
Going to be dead

(死にそうだ)
I'm lonely lonely

(僕は孤独だよ)
One more time tonight

(今夜もう一度)

 

Why did you love me?

(どうして君は僕を愛したの?)

君は答えないまま
Why didn't you tell me?

(どうして君は僕に教えなかったの?)

僕を置いていった
I'm sorry oh I'm sorry oh I'm so I'm so I'm sorry

(ごめんなさい ごめんなさい)
何も変わる事はなく…

 

I don't want to live without you in here

(僕はここでは君なしでは行きたくない)


I'm lonely lonely

(僕は孤独だよ)
Just stuck in my head

(僕の頭から離れない)
I'm lonely lonely

(僕は寂しいよ)
Don't leave me alone

(僕を一人にしないで)
I'm lonely lonely

(僕は一人だよ)
Going to be dead

(死にそうだ)
I'm lonely lonely

(僕は孤独だよ)
One more time tonight

(今夜もう一度)

 

Will you want to live on your life with me?

(君は僕と一緒に君の人生を生き続けたいの?)
Will you want to take all of my life?

(君は僕の人生全てを必要としたいの?)
Make up your mind

(決心をして)

 

I'm lonely lonely

(僕は孤独だよ)
Just stuck in my head

(僕の頭から離れない)
I'm lonely lonely

(僕は寂しいよ)
Don't leave me alone

(僕を一人にしないで)

 

I'm lonely lonely

(僕は孤独だよ)
Just stuck in my head

(僕の頭から離れない)
I'm lonely lonely

(僕は寂しいよ)
Don't leave me alone

(僕を一人にしないで)
I'm lonely lonely

(僕は一人だよ)
Going to be dead

(死にそうだ)
I'm lonely lonely

(僕は孤独だよ)
One more time tonight

(今夜もう一度)