OOR109’s 和訳blog

ONE OK ROCKの和訳をしています。転載不可

MY FIRST STORY EXPERIENCE 和訳

It's over, never come back!

(終わって決して戻って来ない)
Slip through my finger.

(機会を逃す)
いつまでもずっと 逃さぬ様に!!

 

Why you done this to me tell me now!! It's come

(どうして僕にこれをしたのか今教えて!それが来る)
My weeknesses took me away!!

(僕の弱さが僕を奪い去った)

 

You still in my heart! Listen!!

(君はまだ僕の心の中ににいる!聞いて!)
Can't ignore myself!(ignore myself!)

(自分自身を無視できない)
Don't know where I belong without you from now on

(今後君なしで僕が属する場所は分からない)
(You from now on!)
Can't remember how I use to before!!

(以前どのような自分だったか思い出せない)
I'm tryiing to get back my life!!

(僕は自分の人生を再び手にしようとしている)
Screaming to the sky.

(空に向かって叫んでいる)
気付かぬ間に 手離していた!!

 

I feel something burning in my mind!! I scared

(僕は自分の心の中で何かが燃えっているの感じる )

I scared

(僕は怖がる)
The darkness cry with my scream!!

(暗闇が僕の叫びと共に泣く)

 

You still in my heart! Listen!!

(君はまだ僕の心の中ににいる!聞いて!)
Can't ignore myself!(ignore myself!)

(自分自身を無視できない)
Don't know where I belong without you from now on

(今後君なしで僕が属する場所は分からない)
(You from now on!)
Can't remember how I use to before!!

(以前どのような自分だったか思い出せない)

 

My heart is breaking because of you!!

(君のせいで僕の心は壊れていっている)
No way take it back!!

(決して元に戻せない)
Don't know where I belong without you from now on!!

(今後君なしで僕が属する場所は分からない)

 

You still in my heart! Listen!!

(君はまだ僕の心の中ににいる!聞いて!)
Can't ignore myself!(ignore myself!)

(自分自身を無視できない)
Don't know where I belong without you from now on

(今後君なしで僕が属する場所は分からない)
(You from now on!)
Can't remember how I use to before!!

(以前どのような自分だったか思い出せない)

 


 


slip through one's fingers

機会などが〉逃げる